VRAAG OFFERTE AAN

Voorraadbeheer

Bedrijfsmeubilair en beursmateriaal kunt u voor een korte of lange periode voordelig opslaan in beveiligde opslagcontainers van Container Storage Arnhem. Voor retailbedrijven bieden we ook een magazijnfunctie.

Tijdelijke opslag bedrijfsmeubilair

Bij een reorganisatie, grondige verbouwing of verhuizing van uw bedrijf of organisatie kunt u kasten, bureaus, stoelen, kunstwerken en ander bedrijfsmeubilair veilig opslaan in nette opslagcontainers van 33 m3. Onze opslagruimte is goed beveiligd en beschikt over klimaatcontrole. Het is daardoor geschikt voor de meeste inventarissen.
 
Het grootste gemak van Container Storage is de mobiliteit van de opslag: onze meubelcontainers kunnen direct voor de deur geladen of gelost worden en zelfs tijdelijk op uw terrein blijven staan.
 
Wij kunnen u daarnaast ondersteunen en adviseren als u uw oude bedrijfsmeubelen wilt hergebruiken en zo wilt bijdragen aan een circulaire economie. 

Magazijnfunctie voor retail 

Als u een winkel met showroom heeft, maar te weinig capaciteit voor een magazijn, kunt u uw voorraden voordelig in onze flexibele en beveiligde opslag opslaan. Wij zijn zeer goed bereikbaar vanaf de snelweg A12, dus uw leverancier kan gemakkelijk de lading bij ons afleveren.
 
Als extra service kunnen wij uw verkochte producten direct bij de klant bezorgen, monteren en uitpakken. U heeft er dan geen omkijken naar en bent verzekerd van een professionele bezorging.

Opslag van beursmateriaal en meer 

Heeft u regelmatig een stand op een beurs of ander evenement, maar wilt u niet dat posters, vlaggen, podia of ander beursmateriaal op andere dagen in de weg staan? Sla het dan eenvoudig op in een van onze ruime containers of units. Zo staat het veilig, heeft niemand er last van en hoeft u zelf geen kostbare ruimte in uw pand vrij te houden. Daarnaast ondersteunen wij u bij het transport en de montage.

Extra service bij verhuizing en voorraadbeheer

Gaat uw bedrijf verhuizen of wilt u meer ondersteuning bij uw voorraadbeheer? Vlotweg Top Movers biedt u hiervoor veel mogelijkheden: van een complete projectverhuizing of meubelbezorging tot facility management en hulp van een handyman.

Neem contact op

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor voorraadbeheer van uw organisatie of wilt u weten wat dit kost? Neem dan contact met ons op.
 
Deel deze pagina